اخبار روزفناوری

Warframe: 1999 Is Out This Winter, Will Add Romance System

Warframe: 1999 Is Out This Winter, Will Add Romance System

قبل از TennoCon 2024، Digital Extremes پیش‌نمایش رسانه‌ای از Warframe: 1999 محتوایی که در طول کنوانسیون کانادا رونمایی خواهد شد. از نظر زمانی، همه چیز از ماه آینده با انتشار Prologue Quest به نام The Lotus Eaters آغاز خواهد شد. توسعه‌دهندگان آن را به‌عنوان یک «میکرو داستان» توصیف کردند که مستقیماً از رویدادهای Whispers in the Walls و زمینه را برای Warframe: 1999 فراهم می کند.

به‌روزرسانی آگوست در کنار Sevagoth Prime، شکل پیشرفته‌ای از سکاندار تیره با تزئینات طلایی و کامل با سلاح‌ها و لوازم جانبی انحصاری عرضه می‌شود. توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی زیر را «نزدیک‌تر به سینه» نگه می‌دارند و آن را فقط در طول نمایشگاه بازی توکیو (که برای 26 تا 29 سپتامبر برنامه ریزی شده است) نشان خواهند داد. تنها چیزی که آنها در حال حاضر توانستند بگویند این است که شامل یک Warframe جدید و برخی بهبودهای قابل توجه کیفیت زندگی، مانند بازسازی Caliban و دسترسی رایگان به Caliban پایه است. با این حال، واقعاً بزرگ، توانایی جدید اضافه شده برای موارد دلخواه در رابط کاربری خواهد بود. علاوه بر این، به‌روزرسانی پاییز Incarnons جدید و Companions 2.0 Part 2 را معرفی می‌کند.

در فیلم‌های گیم‌پلی، رهبر تیم Hex، آرتور نایتینگل (با اسم رمز Excalibur) و تیم رگتاگ او در یک نسخه جایگزین از Earth در برابر Entrati جمع می‌شوند. پس از کمی مشاجره با تیم (متشکل از تکنسین امیر بکت، آکا ولت؛ لجستیک ایر موروهوشی، آکا مگ؛ تیرانداز کوئینسی آیزاکس، AKA Cyte-09؛ پزشک لتیسیا گارسیا، آکا ترینیتی؛ و خواهر آرتور، روان-اپس النور نایت، Psych-Ops Eleanor Night ، با نام مستعار Nyx)، آرتور سوار دوچرخه اتمیسیل خود می شود، دوچرخه ای که می تواند دریفت، پرش گلوله ای و حتی به عنوان یک ماده منفجره بداهه عمل کند، اگر آن را رها کنید و برخورد آن را با دشمنان خود تماشا کنید.

Atomicyle به وضوح یک سبک رانندگی آرکید و شیک را حفظ می کند که به خوبی با Warframe مطابقت دارد و می توان آن را در حال انجام انواع ترفندهای جالب مشاهده کرد. با این حال، در نهایت، آرتور برای مبارزه با مینیون های فرمانده اسکالدرا، سرگرد نسی روسالکا، قبل از اینکه در نهایت با یک تانک وارد یک باس فایت شود، باید پیاده شود. به هر حال، Digital Extremes تأیید کرد که Atomicyle در جاهای دیگر در مناطق باز بازی نیز قابل استفاده خواهد بود.

پس از شکست تانک، آرتور در مکان فرضی انتراتی می بندد، تنها برای ملاقات رو در رو با Excalibur Warframe، همانطور که در تصویر مشخص شده می بینید. در بخش پرسش و پاسخ، Digital Extremes همچنین به یک سری از سلاح‌های تکنوسیتی اشاره کرد که می‌توان آن‌ها را خرد کرد.

اما نکته اصلی این است که توسعه دهندگان در حال افزودن یک سیستم عاشقانه با Warframe: 1999 هستند. بازیکنان می توانند پیام های ایمیلی را برای سایر اعضای تیم Hex ارسال کنند و در نهایت، اگر کارت های خود را درست بازی کنند. حتی یک بوسه سال نو را دریافت کنید. جالب اینجاست که Digital Extremes همچنین گفته است که به نوعی، ویروسی از سال 1999 به سیستم Origin باز می گردد و کشتی را آلوده می کند. با خوشحالی جامعه، گروه Infested Liches بالاخره با گروه Technocyte Coda به بازی می‌آیند و تک آهنگ آن‌ها “PARTY OF YOUR LIFETIME” از فردا در Spotify، YouTube Music، Amazon Music، Apple Music، برای پخش در دسترس خواهد بود. و بیشتر.

علاوه بر این، Gemini Skins کاملاً صدادار و قابل تنظیم برای فریم‌های اولیه و وافریم‌های پایه با شکلک‌های انحصاری قابل دریافت خواهد بود. Excalibur، Nyx، Cyte-09، Trinity، Mag و Volt همگی می‌توانند از Protoframe مربوطه خود به عنوان Gemini Skins استفاده کنند، به این معنی که می‌توانید در میانه ماموریت از Excalibur به Arthur Nightingale تغییر دهید.

به هر حال، صداپیشگان تیم Hex بسیار پرمخاطب هستند: آملیا تایلر (راوی در دروازه بالدر 3)، کوین افغانی (لوئیجی در Super Mario Bros. Wonder)، ملیسا مدینا (Zanuhali و Nitowikwe در فاینال فانتزی). XIV: Dawntrail)، Trieve Blackwood-Cambridge (یکی از صداهای موجود در Forza Horizon 5)، آلفا تاکاهاشی (Hanako Arasaka در Cyberpunk 2077) و Ben Starr (Clive Rosfield در Final Fantasy XVI).

پوسته‌های Heirloom با وفاداری بالا برای Ember و Rhino Warframes دیگر دارای محدودیت زمانی نخواهند بود. Ember’s در حال حاضر در دسترس است، در حالی که Rhino در اوایل سال 2025 عرضه می شود. در نهایت، استودیو در حال کار با خانه هنری انیمیشن THE LINE بر روی یک انیمیشن کوتاه Warframe: 1999 است که امسال منتشر خواهد شد.

در TennoCon 2024، Digital Extremes نیز دوباره پروژه خواهر خود، Soulframe را به نمایش گذاشت. می‌توانید در مورد آن اینجا.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا